2013年9月29日 星期日

何其清清

我住果條邨既商場開左"譚仔雲南米線",
 
 
好奇心驅使既關係, 開左張既第二日就走左去試...
 
 
嘩.....好多人呀....原來有好多人同我一樣....
 
 
因為間野既前身係一間茶餐廳, 幾好味架, 不過"OX"唔同佢續約. 所以就變左呢間, 佢都裝修左好耐....
 
 
我冇影佢相, 因為好多侍應, 費時被人叫唔好影, 好"LOR"嘛....
 
 
我連影個餐牌都要偷偷摸摸......
 
 
 
佢係冇沙牛, 扒類架........對於我呢個食肉獸黎講......好似入左個"特大"既火坑一樣....(我都係一日食一個拳頭咁大既雞肉OR豬扒, 唔會再多)...
 
平均黎講, 價錢係偏貴.....因為冇咩肉類可以俾你選擇.....好多都係罐頭野.....
 
以一個A餐為例, 25元真係賺到笑.....
 
不過唔使你買, 煮同洗......喎....
 
於是我簡左:
 
豬膶+鮮牛肉出前一丁麵, 凍奶茶少甜
 
27元+2元
 
呢個都算係叫"比較"回本架啦......芝士腸, 餐肉呢D普通左少少......
 
豬膶+鮮牛肉就唔係太多地方有得食......況且本身我好鍾意食豬膶.....
 
 
由於開張第二日, 情況都有少少亂......等左一陣先有~
 
 
 
好似幾大碗喎......
 
D豬膶+鮮牛肉唔係全熟, 我都將佢再壓入湯入面, 等佢可以自行烚熟.....
 
D膶就唔算好"甘"既味道...一定唔係黃沙膶.....
 
不過佢好在冇筋, 咬起黎亦幾彈牙, 都叫OK鬆化啦....
 
有好多塊呢......
 
 
不過D牛肉就"削"左少少.....唔多夠滑....亦冇咩牛味.....
 
唔算多塊....
 
湯底都算幾清, 因為主要靠個豬膶味加埋湯.......唔好要求佢係濃味.....不過店員亦好細心奉上"出前丁丁"既麻油, 加左又好味D~
 
我食哂碗麵先飲我杯奶茶...~~~
 
 
好多冰.......
 
不過都OK大杯....只係個杯....
 
茶味唔濃, 不過就好香淡奶味~~~~~
 
呢間野, 如無意外, 我都唔會幫襯食第二次, 唔係service唔好, 唔係唔好食....
 
而係冇舊肉落肚......搞到我食完好似冇食......
 
我寧願食麥當當.....
 
 
 
 


8 則留言:

  1. A 餐......25蚊夠你買料食足幾餐@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎....完全係低成本小製作啦......

      刪除
  2. 我屋企附近都有間但我淨係去過一次, 反而出面的譚仔我就幫襯過好幾次~~
    唔知點解食開就會不時想食...上年只食過一次咋! 今年就一個月內食左兩次了! 我好鐘意佢個酸辣湯底~~哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身邊既人都話佢既米線好好味~搞到我都想試,,,~
      好似有譚仔三哥同譚仔??? 有咩分別??

      刪除
    2. 係呀, 人地話三哥係好食d同埋正宗d ga喎~但我覺得差唔多咋! 可能我本身味蕾唔夠發達!

      刪除
    3. 哈, 對於我黎講...正唔正宗唔緊要.....好味先最緊要~~~
      因為三哥辣D?

      刪除
  3. 我暑假時都終於第一次食到譚仔米線,唔錯喎,不過未至於上隱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都話佢既米線好味, 不過我呢個係早餐篇, 可能差少少?

      刪除

Hello~