2013年9月3日 星期二

卡樂B羅宋湯味薯片

呢個0係惠康買既,
羅宋湯, 永遠都係我既最愛.....

愛佢既酸中有蔬果既一點甜, 也有丁點辣~

又有大量蔬菜又有牛肉....

最岩我不過........

呢個薯片, 都好似出左有一段日子...不過又係一直望而不買...

佢既顏色帶少少既淡橙色~~

似....

再吃, 我食到我既死敵, 西芹.....不過羅宋湯入面既西芹同我係"友好關係"~

因為煮到冇咩味~

番茄味都有, 不過就唔係酸, 有少少偏甜既番茄味~~

食落去又OK似喎.....

不過港式羅宋湯同歐式既有咩分別, 我就唔知...

只係覺有多多既蔬菜味, 甜茄味~

好易入口~冇辣味~

如果同之前既魷魚薯片比, 我會BUY呢個多少少.....

因為我愛羅宋~

翻兜機會90%~
 






沒有留言:

張貼留言

Hello~