2013年9月8日 星期日

<新帖> 週日碎碎

  • 婆婆傾計, 有D我就真係10個字有7個字都係聽唔明.....
  • 釋除心中疑慮, 安樂了不少.....
  • candy crush又再起動, 我一次好無心插柳就過左關....卡住左我幾個星期既關....仲有2關又到頂了~~~
  • 呢一個星期都叫OK涼爽~~我感覺到秋來了~~因為成個星期都吹東風~~
  • 原來好快就到中秋節....大家食左幾多個月餅???
  • 雖然我係好唔滿意果個政客既舉動, 不過都祝賀佢地申奧成功既~~~

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈...不過可以為東京市民帶來希望同機會, 都係一件好事黎既

      刪除
  2. 阿靜!妳標籤果栅,果個分類點整架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你0係寫BLOG果版, 0係右手面, 有"標籤"一欄, click一下, 會出現一個灰色長方形格, 打你想打既名, 打左之後, click長方格下既完成.

      咁就完成一項.

      之後你想將分類, 只要標標籤, 搵番你想要既分頖名, 再禁完成, 就可以啦~

      如果果篇文既屬於A頖, 都屬於B頖, 只要你又禁A, B就可以啦~

      刪除
    2. Thanks!阿靜,我試下先!

      刪除
  3. 我唔識。。。
    嘻嘻。。。。

    回覆刪除

Hello~