2013年9月23日 星期一

唔簡單

呢隻兔仔......真係好惡......
 
 
今年襲地球最強颱風....個範圍太太大.....
 

我琴日落去商場食早餐既時候, 都見商場貼哂膠紙,
 
 
不過冇意義, 因為佢一隻貼, 隔離果隻唔貼, 頂果D又唔貼....
 
 
咁就叫做左防風措施??????
 
 
六點幾開始黎料....
 
 
八時幾就又大風D...
 
 
十點幾, 十一點就最猛......fung fung聲.....我做左X年人, 真係未聽過D風聲係咁....真係何其強....
 
 
刮起風聲, 垃圾聲...雨聲, 成晚唔停,....
 
 
我自問一向異常大膽, 不過今次係第一次我心生恐懼.....
 
 
我成晚發左2個惡夢....
 
 
仲見到2副屍體....
 
 
成晚唔安樂....
 
 
結果都唔知有冇訓到3個鐘...
 
 
而家好似細風左.....
 
 
點解今次打唔成十號?? 之前大家講到佢好似係"原子彈"一樣....

4 則留言:

  1. 係囉,我仲以為會十號. e+大家又要等佢落唔落波.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次天文台都好好呀, 講幾點前落波~~~~

      刪除
  2. 我好好彩.............
    屋企呢邊真係一啲風都無.............
    真係要還神啊啊啊...................

    回覆刪除

Hello~