2013年9月3日 星期二

Panash - 綠茶紅豆白忌廉包

日式麵包都好岩我, 因為多款.....

Panash就好岩我, 不過佢D麵包都唔太平..,.,

一分錢一分貨......都岩既

今日就試呢個, 盛惠
8大洋~?
0係未開始之前, 真係要讚一下佢既服務....

我係去東港城分店, 早上去既,

我一入去就左"及"右"及", 因為太多包吸引到我~!!!

有一位auntie級既店員走過黎問我,
我簡好包未呀?~
我睇都未睇完, 我就我再睇下先~~~

個店員拎起個麵包盤, 0係我面前
停下.

我以為係佢整理貨品, 原來,
佢係等我簡好, 第一時間幫我包起佢~

真係好服務....

唔該哂佢呢!!!!

個包0係大個, 同出面買既西式叉燒包, 差唔多大小~

就只講個包既顏色, 真係唔錯, 唔係鮮綠色,

食落去有絲絲既綠茶味, 唔錯, 好過OK之前個包.,.....大家都係綠茶紅豆.....


中間既紅豆餡, 真係唔會太甜, 仲有少少紅豆衣~~

好味~~

最令我有驚喜既係綠茶包好彈,

加埋紅豆同忌廉, 真係夾到好多朋友~~~

因為以前只係成日食綠茶紅豆, 就好少連忌廉一齊食...

忌廉果種蛋白味.......真係好好好正...!!!

我係十分極之愛忌廉架~

令成個包變得唔一味死甜~~~

Panash既包, 係就係貴, 不過好味, 我以後會慢慢試.......

話唔定我會變成麵包怪~








沒有留言:

張貼留言

Hello~