2013年9月3日 星期二

明治雪吻奶茶味

呢個0係百佳買既, 一盒好似好似有14粒?~?

我一向好少食雪吻, 因為冇一種口味係岩我.....

直至有日, 大約係前幾日我去行下睇下有冇平野賣....


超市擺左各款唔同味道既雪吻....綠茶, 士多啤梨果D...

太行, 唔岩我.....呢個我就想試~

奶茶味~?~??

加埋一般零售點都賣22元左右, 而家18就OK吸引喎~~~
 

正常既大小
大小就好似一顆骰子一樣大小~

如果你抱住奶茶味係港式味道既話, 我勸你諗清楚,

因為佢寫明係royal milk tea........

即係紅茶加奶加糖.....

如果係飲既話, 味道係比較
薄D, 淡D...

不過呢個又唔係喎, 幾有茶香, 好有royal milk tea味~

加埋可可粉, 更加一流~

古古力既味道同茶味好夾, 不相上下~~~

真係好creamy~好易溶0係我口,

好有錫錫既感覺~

我一日一粒, 錫左8次了了~~~

呵呵~



沒有留言:

張貼留言

Hello~