2013年9月3日 星期二

樂天朱古力泡芙 - 鹽味呍呢拿雪糕味

呢個0係零食屋買既, 原價17個幾, 折左之後又15個幾.....(整唔見左張單)...
前一兩日好似仲有特價, 不過唔知而家仲有冇......自己睇清楚啦~~~

夏天嘛, 當然想食雪糕啦~~~凍冰冰~~~~~

我個人黎講, 最簡單既味道就係最好味, vanilla就係最好~~~

味道亦係最穩陣, 好少人唔愛嘛......同埋好難整得好難食~

我都唔知呢個係唔係新味呢.......



有歌仔唱????

佢一包過, 入面都好多架, 都有十幾粒,

又可以一口一粒, 包保你可以食得好lady~~~

同埋又唔易碎~

面頭深啡色既, 應該係黑糖既結晶~ (佢都有寫), 薄薄地既一層, 唔太多, 因為太厚既話好易"妹仔大過主人婆"~~~

酥皮又唔厚~ 冇咩味....不過都可以脆, 一D都唔林架~~~

中間既係vanilla white choco? 甜味就岩岩好~

不過我就唔係好可以食到鹽味........可能同黑糖味撈埋一齊了了了.....

整體黎講, 我一粒又一粒, 好快就食哂~~~

味道都唔錯~~~

我覺擺入雪櫃一定更好味~ 因為又係包裝有寫,,,,

而家我冇雪過就食, 味道少不免就甜D, 就有少少似食緊溶左既雪糕一樣~

所以我諗凍左好食D~~~~

好期待秋季佢會出咩新味呢~~~

沒有留言:

張貼留言

Hello~