2013年9月8日 星期日

<新帖> 麥維他butter shortbread

前一兩日, 食完早餐, 突然又好想去7仔"巡視業務"....
 
 
巡完啦, 好似冇咩好買....
 
 
 
我正想走之際, ?????
 
 
有呢個???
 
 
我最愛既shortbread?
 
 
不過就唔係walkers, 而係麥維他~
 
 
5元一包, 一包有兩條~
 
 
佢係擺係收銀機附近~
 
 
 
同之前walkers出既一樣大小, 真係好方便下午茶食....
 
因為以往既shortbread, 都係一大包過, 一包入面有好多條......一次又點可以食咁多條呀? 頂哂2-3條....
 
食唔哂又要搵個存氣盒裝住....
 
而家呢個好, 好方便我呢個懶人.....
 
我買左2包, 呢個平唔平, 真係好見人見智.....
 

 
佢係冇糖係面既, 食起黎相對較方便, 唔需要擔心D糖跌落黎~
 
牛油味冇W咁濃, 係幾清香, 如果你要將佢分級, W既牛油味有7-8, 麥就6-7,
 
我個人like麥多D, 雖然我係牛油怪....
 
口感都好札實, 甜度都唔係高, 係比較清少少既一群~
 
不過呢, 就痴牙啦~~
 
冇解, shortbread就係咁~~~
 
如果我今日再見到佢....買多少少先...因為佢真係"可遇不可求"呀~~~~~
 
 


2 則留言:

  1. 亞靜你做乜搏晒命揸住張 包裝袋 呀???

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔拎實又點影D餅係點呢??
      又單手拎,又單手禁掣好高難度

      刪除

Hello~