2013年9月3日 星期二

Cranberry Blueberry danish@Starbucks

而家平均一個星期都有一日出左去歎啡,

因為如果我唔搵多D野去做, 我怕我又諗埋一邊....

我出去既時間都係大約8點半至9點,

因為果陣既星巴巴冇咩人, 可以俾我慢慢食....



自從上一次食過肉桂danish之後, 覺得好好味, 不能忘記佢....

所以今次就簡另一款去食...~

盛惠17大洋~

個danish表面非常光澤, 即係有唔少糖漿~

同埋有些少糖霜~~

店員幫我焗番熱佢.....令到個餅變成脆卜卜....~!~

酥皮又脆, 糖霜又脆~

我食果陣仲係暖笠笠既,

當我一切開, 果陣牛油味就輕輕地飄來~~~~

一咬, 唔係完住乾透, 可以維持到應有既濕度,

同牛油味可以做到相輔相承既效果~

好味~

食左一口, 非常唔錯, 再了D果醬, 

一樣得~

D果醬岩岩好, 唔太甜, 本來果醬係應該好甜既~~~

17大洋一件, 合格超有餘~~~~~

早餐更岩我~

沒有留言:

張貼留言

Hello~