2013年9月3日 星期二

凍棉花糖朱古力@AGNES B CAFE

佢都開左好一段日子, 我偏偏就真係一次都未幫襯過....

點解? 因為佢正午12時先開...

我係果種鐘意朝早飲啡既人.....

下午我一律唔飲....

要我0係街等佢幾個鐘, 不如我返屋企打機仲好啦....

呢次真係咁岩.......因為遲左少少返歸...

令我有機會"會一會"佢....

佢一D都唔平....

比星巴既貴一成多........

我千簡萬簡......簡左呢個~

"凍棉花糖朱古力"~ 盛惠44大洋~~~

話哂44大洋一杯, 當然要影真D.......個牌子值錢架.....

佢有好多棉花糖~~~~不過就硬左少少.....

對於我呢個愛吃棉花糖既人....有少許不滿....,

不過見有番D古力粉.......算啦~~~

佢係一杯普通既凍古力,

古力味唔算好突出, 唔濃....不過又唔甜...,,,,可可味重DD!!!!

好彩唔多冰....如果唔係就好唔抵....

成杯野俾我既感覺....好普通, 如果屋企有古力粉, 有棉花糖既,

一樣都可以整到, 我估味道唔會有太大分別....

好明顯呢個係"食牌子"...

我會鍾意P.C.既rocky road chillino.......

沒有留言:

張貼留言

Hello~