2013年9月3日 星期二

品客茄汁味薯片

呢個0係7仔買既, 8元一筒...(仔)~

都唔知呢個係唔係新野.......好似唔係???

未必0係間間7仔有得賣, 因為我都係好遇然先見到佢~~~

品客既薯片, 無論口味, 薯片既厚度, 都係最貼近我既心意~~~

不過佢有度唔好, 一筒仔既味道真係太少選擇.......下下都只係得家庭裝簡....

對於我呢D只係想食少少....真係差DD....

有日, 我入7仔混吉一下, 有細筒既????

仲要係我愛既番茄味??? 買左先.....而家唔買, 聽日可能再遇唔到....

睇唔明喎...

一索, 一股都算係幾刺鼻既番茄味湧上黎.......

再咬, 真係唔簡單喎.....確係酸,,,,,

係好酸既茄汁味....可能加左比較多既醋入去???

甜味係相對少一點, 因為我所有既味覺都聚焦哂去酸果邊.....

可能甜2:8酸, 3:7.....

不過又幾....好味喎~~~~

我唔用手拎, 因為我直接倒入口算~~~~

乾手淨"手"~

期間限定~

可能要出示有效既營養標籤, 所以有關方面貼左英文版上去~

沒有留言:

張貼留言

Hello~