2013年9月3日 星期二

卡樂B英式炸魚他他醬味薯片

呢個0係7仔買既, 9.9元一包~

 

 

前幾日, 行下7仔, 又俾我搵到佢.....

我搵唔到任何理由唔買佢......

皆因.....英國嘛....哈哈~

卡樂B,佢呢個系列, 有出過什菜湯味, 龍蝦味.....全部都係以歐洲當地出名食品為題~

英國最出名既食物嘛....當然係fish & chips~代表中既代表~

可惜, 我0係英國住左幾年就一次都未食過....皆因我唔鍾意食炸魚.......

次次去親就係食炸雞, 雖然炸雞唔係快餐店既味, 不過亦唔錯架~

佢多數都係用牛油紙 (多張)包住D薯條, 再加埋炸魚/炸雞, 咁就可以享用啦, 價格亦好平民化~


查實, 我見英國人食呢個炸魚, 都好似冇加他他醬.....

一般都係用malt vinegar, 鹽呀就算......

不過去餐廳又唔同.....

我個人覺簡單就是美...

包薯片既量都OK多~畢竟係9.9貨仔~

佢都可以做到有果種炸漿同魚味, 不過魚味就淡少少....

他他醬就唔多有, 比麥麥既好似仲要淡.....

冇咩酸味.....

我會俾佢合格.....60分啦....可能我高要求.....

不過呢個比龍蝦味好少少~

如果有特價, 都可以再買.....因為我愛UK~

 

沒有留言:

張貼留言

Hello~