2013年9月3日 星期二

香芒金酥@奇華餅家


呢個0係奇華買既,


從來未食過奇華既乜酥乜酥, 都只係見屋企買過黎食,..,..

我又冇問過佢好唔好食...因為就算問佢....佢都係答你,

唔錯呀~

因為佢係一個對食冇咩要求既人.....

我唔係嘛....

千挑萬選之下, 簡左呢個.....因為我比較接受到芒果,,,~

四四方方, 確係好的"式"~

我唔要用手拎黎食, 所以都係麻煩牙籤小姐幫忙~

經我估計之下, 一支係會唔夠力, 打孖上就最穩陣~

成舊野都係偏, 一點兒都係唔硬.....

面頭既皮, 都可以叫佢做酥皮, 因為佢成舊野叫XX shortcake....好鬆散, 濕濕地, 我最重視既牛油味就冇咩.,,,.,.,,,,,

唉...

中間個餡, 有淡淡, 清香既芒果味~

不過呢, 比果醬更杰, 實實地.., 原來,

佢加左冬瓜蓉, 一般整老婆餅都會加既,....

唔怪得唔似平時食既果醬味啦.....

怪怪的...

我都唔知話佢好唔好食.,,..,...













沒有留言:

張貼留言

Hello~