2013年9月6日 星期五

<新帖> D-Jack憤怒鳥一口小吃 - 芝士味

呢個0係GREAT買既, 5.9元一包~

呢個如果唔係擺0係快線既當眼處, 咁岩我又等緊既話,
 
睇怕我都未必見到佢, 即係唔買佢.....
 
憤怒鳥0係香港既熱潮好似過左啦喎...而家先有? 定係之前巳經有? 我唔知, 因為我都係第一次見到佢....
 
佢好似仲有其他味, 不過我對眼只係....望到佢....全因,
 
"芝士味"~~~~
 
我滿心歡喜......滿懷希望去開....一開便知...
 
 
我真的中伏了...強烈猛烈地中伏....
 
咁少既? 少得咁離譜????
 
你係唔係食左先影呀?
 
你錯了, 我一開就影, 完全係未食過架,......
 
真係得果DDDDDDDDDDDD咁多多多多....
 
我何只要O一個嘴, 一百個都唔夠....
 
佢唔似芝士味, 起碼唔係一種味道,
 
唔係冇芝士味, 不過仲有另一種味道撈埋一齊......
 
都幾重味....睇一睇個label, 原來係garlic powder, 同棕櫚油, 又full cream milk powder.....
 
佢鹹又唔係, 甜又唔係...
 
總之就係鹹中有甜, 甜中有鹹.....何其複雜.
 
兩野就被我K.O哂...真係有少少唔抵LO.......
 
下次....唔會有下次......
 
可能太重"師傅", 我成晚都訓唔到....


 
快D到11號啦....

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 如果附近有大少少既百佳, 都可以搵下呀…
      不過就唔太抵… 好似同憤怒鳥冇咩關係, 因為都唔係特別造型…

      刪除
  2. 佢會唔會真係太少啦!!
    阿靜有冇睇佢有幾多g,佢有冇呃天磅?!=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買果陣又的確冇睇佢幾重.......
      不過一定唔會再買............

      刪除

Hello~