2013年9月3日 星期二

Oreo威化餅

呢個0係屈人寺買, 完住唔記得幾錢, 只係記得大約1X 大洋.....一盒有6條, 全部獨立包~

呢個買左好耐啦, 直情係一個沉底po....

買既時候, oreo仲未開始鋪天蓋地宣傳......

之前佢出過好多味道, 不過我一隻都未食過....

只因我獨愛OREO麥旋風......愛佢碎碎地....

今次佢以威化形式去推出......非常好奇....

 
一條長長地~~~~


唔........我唔太接受到佢係oreo....好似佢廣告講佢有2種醬....

我就只覺佢撈撈埋埋, 只係食到一種味....古古力味....

好甜.....好甜....威化係好薄....唔似"嘉X"咁好...!

我會BUY以餅乾形式既OREO....

呢個嘛...都係圖新鮮好了....

我只係食左一條....

其他既.........巳在堆填區了

 

2 則留言:

Hello~