2013年9月5日 星期四

<新帖> Glico Cheeza 忌廉芝士片

呢個0係百佳買既, 原價15.9, markdown 左, 就9.6~

呢個相信唔係咩新零食, 只不過我好愛芝士....

前幾日行過百佳, "巡視業務",

what???

清貨貼紙...望下先....

果一行佢擺左glico既袋裝百力滋, 都一律貼哂貼紙~

我只係想買呢個....

由15.9, 減到9.6....太抵了...

不過望一望個expiry date先, 因為可能就快到期先減呢...

又唔係....出年先到期...

因為我好唔鍾意張貼紙, 所以我問收銀,

兩包都係一樣, expiry date都係一樣, 不過我就係睇張貼紙唔順眼, 可唔可以要呢個?

收銀睇了, 示意冇問題~

孖cheese????
又係一個唔係"人咁品"既零食~

好大陣芝士味, 好濃~ 聞都覺濃....

呢個呢, 我都唔知叫佢脆片好, 定係餅乾好....

總之就係"入口既東東"....

第一口, 又幾cream cheese喎, 不過肯定唔只一種芝士, 因為只係cream cheese, 唔會咁既味...

後來睇標籤先知仲加左另一種芝士...

第二口, 驚喜漸失.......有少少鹹...

愈食愈...鹹.......鹹到冇朋友....

好難頂...佢...順...


不過口感都叫幾好, 好香口, 好脆~~~~~

"clock clock"聲架~~~

如果飲啤酒既時候, 用呢個作為小食, 可能好好多...

只係食呢個, 就真係......

唔好再搞我了了了了了了.......

沒有留言:

張貼留言

Hello~