2013年9月3日 星期二

Cinnamon Danish@Starbucks


我係一名澱粉質怪, 一定食過先安樂.....

果朝仲未食, 點都要補充一下啦~~~

我唔想食蛋糕, 因為冇我愛食的,

我又唔鍾意食三文治.....因為我只食碎蛋, egg mayo, 三文魚的....其他材料, 一概不吃..

我係一名對食何其有求的人~~~~哈哈哈

我又唔鍾意muffin張紙....撕完一定會散修修...

我千簡萬簡, 終於簡了....DANISH~

人地簡夫婿, 我就要簡個好麵包~~~

哈哈哈呵呵呵

我簡左肉桂, 人地成日講, 肉桂呢樣食材, 唔係"人咁品".....

唔係人人都可以接受.....

我唔試過又點知呢???

17大洋, 都OK啦~
個danish都幾大下架~~

我一向都好少食酥皮類的東東, 因為好怕食食下D皮會彈開哂.....

成口都係皮.....

順帶一提, 我今次叫店員唔好整熱佢.....

今次呢個就完全冇四散, 佢地好團結~~~可能係我叫店員唔好加熱啦~ 加熱會變脆嘛~


表面有糖水/糖漿/蜜糖, 總之"立立令", 又甜甜地~~~~

星巴巴既肉桂產品, 我又完全可以接受~ 有少少似青蘋果味...我BUY!

成個酥, 我就沿住個圓圈黎食~

都有牛油味, 唔錯唔錯~~~

由於有糖水0係面, 我一定會好斯文用刀叉吃~~~~

呢個一定一定encorererererere~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言

Hello~