2013年9月3日 星期二

<新帖> 卡樂氏早餐穀物條 - 藍莓味

呢個0係7仔買既, 6元一條~
0係搬屋既呢段時間, 我都會寫零食,

不過就未必長篇大論了了了....

呢個我好相信唔係咩新野, 可能有出盒裝, 不過就從來未見過有散裝....

6元一條, 就買啦, 反正又唔會.....

呢個係有另一隻味, 好似係紅莓?

哦.......佢唔多立場堅定.....開始有塌陷現象......

一咬......嘩....

唔係"人咁品"....

直情係"人間極品".....

好甜....又好大陣藥水味......

果陣生果味好假.....勁似咳水味....

條cereal bar, 我都唔太清楚係咩類型既cereal.....林之之的......

似脆米, 不過就"走脆剩林"......哈哈哈哈....

我每一咬, 就嘩.....

食到連眉頭都"那"埋一舊....

不斷握實拳頭....

好唔容易先啃得哂.....

一定永遠冇下次....我話之你免費....


沒有留言:

張貼留言

Hello~