2013年9月24日 星期二

卡樂B萬聖節小食 - 薯仔脆片燒烤味

呢個0係OK買既, 7.9元一包~
 
中秋巳過, 各大便利店都紛紛將月餅呀呢D食品下架,
 
上番原本既零食....
 
太好了......我好似未0係超市見過, 7仔都好似冇, 係OK獨家???
 
唔理了, 買左先.....
 
呢個係我既"哈佬喂"既第二波~
 
原本我將佢掉轉左.....點知佢自己"自動波"....
 
呢個係特別版? just for "哈哈哈"?

初初我都唔知咩味.....到開果一刻先知.....哈哈...
 
哈哈, 同張相有些少出入......即係包裝袋, 係蝙蝠????定係....朋友仔?
 
不過造型都好可愛~~~
 
佢唔多似薯片, 因為有少少偏林, 唔算太脆, 即係唔似"品X"果種口感, 都唔差既.....
 
第一口, 唔太有BBQ味, 因為我眼中既BBQ味係甜中有酸, 有丁點PEPPER味先叫係....
 
好似OK淡味? 不過當我食到近中間, 個味又OK番...
 
濃味番少少.....可能D粉撈唔勻???
 
都合格既~
 
如果再見到, 都會再買~
 

 
 
 


8 則留言:

  1. 最近少睇零食、、、吾知秋明山超市有無0尼 ??

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 佢都走向日式啦~~~有不時出新味, 又限定味~~~

      刪除
  3. 哈.............
    個樣幾可愛喎................
    亞靜你食完之後有無可愛咗咁呢呢呢???????????
    有就記得話我知.............
    事關呢輪我個樣衰咗好多囉囉囉...................

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個樣係.......still the same.....
      個樣可以....變架咩???

      刪除

Hello~