2013年9月3日 星期二

龜包@奇華餅家


呢個0係奇華買既, $6 ?一個~

 



我之前好似曾經寫過一篇又係龜包, 唔想去"巢"番, 唯有寫一寫~

單憑外表, 真係聯想唔到呢個龜包同龜有咩關聯.......因為實在太唔相似.....

不過無論佢既外表係點都好, 佢依然都係我地心目中既龜包~

佢隻隻既外型都係唔一樣, 有大有小, 不過一定唔會差太遠~

我簡既呢個龜包就好營養.....肥嘟嘟的....~

價錢都好似冇乜點變過, 可能呢個包係代表奇華既核心價值, 就算其他野加, 呢個包都唔會大加價???

$6, 太平了.....

一直都覺龜包既味道好特別, 又唔知係咩味.........

原來有煉奶~~~同雲呢拿粉~~~~~就係呢兩樣食材!!! 成為龜包既靈魂之一~~~

由於龜包太大個了, 我又唔想撕開佢黎食,

唯有殘忍d, 兩手大力按...."bin"佢....你睇, 立刻細個左....得左.

即使我點按佢, 佢都好快好快彈起黎, 氣孔雖有, 不過卻十分紮實~

唔似某大西餅集團, 收就收得貴, 不過就只係"空氣包"...食完好似冇食....

好有咬口, 我覺一個龜包可以做到咁紮實, 一定一定都係師傳既功勞同秘方~!~~

我覺呢個方巳經好好, 最好, 唔需要轉....因為氣味, 質地都巳經成為我地既回憶之一....

如果轉左, 呢個就唔會係原本既龜包啦~~~


耐唔耐一龜, 甜少少唔緊要~

沒有留言:

張貼留言

Hello~