2013年9月3日 星期二

嘉頓牛奶味雪芳蛋糕


呢個0係OK買既,

原本我唔知有呢種味架, 不過當我掀"TVB周刊"既時候,

見到胡諾言一家有廣告喎, 望下先~

原來嘉頓出新味道~ 牛奶味~~

其實雪芳系列都有好多隻味, 就係冇一隻我鍾意既....

而家難得係牛奶味, 牛奶係我非常愛既飲品....

只愛全脂......

所以就好想試~

既然都只係買4.5, 就試一個啦~


唔......我係好怕食雪芳蛋糕既, 因為好怕D碎碎會"唔覺唔覺"跌出黎.....

所以食既時候就加倍小心....

唔.........你唔會聞到好大陣牛奶味, 因為當牛奶+糖, 就好似變成煉奶味一樣....

而且仲要用左脫脂奶, 牛奶味都唔會濃得去邊.....

唔好將佢同日本牛奶去比...

不過一如以往, 做得好彈口, 密度好高~~~~~

作為一個雪芳蛋糕, 佢合格有餘~~~~

不過我呢個"奄jim怪", 就覺一般了了了了了....

 

沒有留言:

張貼留言

Hello~