2013年9月3日 星期二

珍珍-叱吒樂饅魚味蔬菜小食

呢個0係百佳買既,

有時, 大超市有大超市既好,

貨品種類會多好多....多唔同地方既貨....

不過價錢都唔係特別平..,,

有時想食既, 不過價錢又係偏貴既, 就等一等...又或者搵下替代品啦~

呢個野, 我買既時候, 佢個LABEL係標9.9 (而家巳經唔係9.9, 第二個價, 唔記得)...

我又好恨食...,,,,,都唔算超出我既範圍, 一次半次啦~

呢個仲有BBQ味的~

我埋單既時候, 特意問收銀係唔係9.9,

收銀就俾左一個奇怪既答案過我,

6.5一包喎, (我只係買左一包),

我話: 你地標9.9一包喎...

收銀話平D唔係仲好咩?

算啦, 我講就講左, 你收番我9.9我亦無所謂.......

我係唔係好誠實呢? 我由細到大都係食"誠實豆沙包"....

好誠實既國寶.....呵呵....


我一向都OK鍾意食魚....不過只限少骨既魚.......食桂花魚....鯇魚腩........

真係冇咩骨...又啖啖肉.....

紅衫魚呢D多骨既, 我會"叫唔好".......除非阿娘"策埋骨".....

鰻魚呢D, 我OK架, 個汁又甜, 又啖啖肉.....方便哂我呢D懶國寶..,...

我好期待呢個....,

唔知呢個係唔係用豌豆為主要材料, 令主要味道真係好似鰻魚味...,,,,+埋佢有甲殼類東東.....真係似..,,

似魚味,,,,

個汁呢, 初頭真係唔多覺, 只係食到魚味, 個醬汁唔多甜....

70%魚味, 30%汁.....

不過我0係某幾塊都叫食到重少少味.......

唔知點解呢,.,,,,,

個小食既質地唔硬...幾似蝦片...都OK脆既~~

我都OK滿意, 如果有特價, 我都會再ENCORE, 又或者食BBQ味~


 

沒有留言:

張貼留言

Hello~