2013年9月3日 星期二

粟一燒-上湯龍蝦味


呢個0係百佳買既,

粟一燒都出過好多味, 差唔多隻隻都食過....

唯一, 唯一, 辣既(紅色袋)果隻就真係未食過,......

其中原味, 同饅魚味就岩我...(咩鰻魚呀...又咪係個汁...), 其次係蒜蓉味, 今次終於食呢隻.,.,.,

唔知點知, 佢一直吸引唔到我去買.....

今次悠逛百佳就偶上佢.,..~~~~


我食龍蝦既次數好少, 可能3隻手指數得哂....

只係記得幾濃味, 比蝦更濃....

所以你問我係唔係好上湯龍蝦, 我真係答唔到你....

不過又幾好食, 又唔鹹~

再深入d講, 又真係幾, 好有中式菜feel~~~~~

唔知呢......

如果可以有芝士煙肉味就好.....

岩哂我呢個芝士煙肉怪~




 

沒有留言:

張貼留言

Hello~