2013年9月3日 星期二

咖央迷你包@土司工房

呀....我又加多一項 "S愛xx"了~

因為我愛的, 有太多......不過我唔吃的, 有更多...~

呵呵呵~

今次要講下既係呢個"咖央包"~

我岩岩對上果次去覆診食既~

9大洋有4小個, 價錢都可以啦~




其實size都唔算小, 夠飽架~




麵包既包包身都有好香既味道,

綠色既地方唔知係唔係斑蘭葉呢??

不過個心就好香咖央味,

唔係流心, 有少少粒狀既野,,,,

甜就真係幾甜.....

用黎做下午茶確係唔錯~~~
 

含糖量......強勁

之後果幾日, 我再幫襯多一次,

今次係食 "迷你花生包"~

因為我好愛花生呢d堅果類食品~~

你睇我開左一個column係關於nuts既就知啦~

價錢都係9大洋4個,
白色既部分, 唔係甜既.
佢中間既心都唔係流心,

不過就係好似粗粒花生醬一樣,

有唔少碎花生0係入面~

我ok喎~

不過花生味唔係太濃.......

如果可以花生醬多番少少就再好d~~~~

含糖量同咖央包不相伯仲....



如果你問我, 咖央包好d定係呢個好,

我一定答你:

咖央包~

因為有特色d~~



我下次會再去試其他包包~~

沒有留言:

張貼留言

Hello~