2013年9月3日 星期二

Hamada能量蛋糕條 - 芝士味

呢個0係零食屋買既, 價錢介乎12個幾至11個幾之間....

真係唔好意思, 我手多多"dum"左張單.....只係記到咁多,,,..哈哈~

一盒有2包, 每包有2條~~~


呢個系列, 除左古力同藍莓味之外, 我只係食過牛油味....之前有寫過的~

牛油味唔算好味, 不過亦唔影響到我"明知山有虎, 偏向虎山行"既決心~

因為我係芝士怪嘛......不論佢係芝士片定係芝士蛋糕...只要係芝士, 我都會like~


 

同之前既牛油味一樣, 我都堅持相關理念:

個樣好shortbread.......好似walkers既shortbread,.,.,,,,

食落去又唔覺好大陣芝士味...........反而覺似食緊new york style cheesecake.....

睇一睇標籤...原來係cream cheese....唔係鹹芝士~

不過芝士味就清得好緊要....即係...哈.

不過又不過.....我又覺中間夾雜左少少檸檬味.....

個texture真係幾濕, 一D都唔乾.......

完全唔係餅乾, 係一條密度好高既蛋糕條....

食起黎唔麻煩, 亦冇碎碎~

食完之後, 我D power有冇提升左我就唔知.....

我只覺有少少甜, 同埋冇藉口買下一次......呢D都係一次貨仔嘛~
 

沒有留言:

張貼留言

Hello~