2013年9月28日 星期六

缺貨ing

唔知係我"奄jim", "姑寒",定係我要求高...
 
 
我近排買既零食好似少左DD.....
 
 
我都只係得番一篇零食同一篇"食X3"既存貨....
 
 
完全係響起黑色警報.....
 
 
唔得, 我要補番多D.......
 
 
橫掂我都成條排骨, 食多少少都....唔多覺瓜....????
 
 
一陣去7仔入少少貨, 明日出巡又入多D.....
 
 
而家, 我想入去商場果間零食屋都難,
 
 
因為貨又多, 又亂.......
 
 
同埋唔係我想買既野, 因為近排佢地外國貨, 唔係日本零食....
 
 
又唔返日本薯片....古力......
 
 
點買呀??
 
 
唯有寄望遠D果間入到去......
 
 
忍我一日咁多.....啦啦啦,,,,,

6 則留言:

Hello~