2013年9月3日 星期二

固力果雙味朱古力 - 可可牛奶味

呢個0係零食屋買既,
一盒有10粒~


平時食古力都係食牛奶古力, 又或者係花生古力, 再唔係就係果仁古力,

就係未食過黑古力 (?)......

呢個係加左可可, 牛奶古力既古力? 我又未食過喎....

我既古力袋既存貨吉哂, 就買呢個"ZIP"下啦...~

一盒有10粒, 又或者可以叫有10塊.....

全部都係獨立包., 唔錯唔錯....

唔使迫消費者一定要一次過開哂成包~

唔係大粒架, 絕對可以一口一塊,

大小就比一般mahjong細DD....

第一口就係有
少許既酸味, 相信係可可味,

第二口就有牛奶味.....不過似
重口味既焦糖....

因為我未食呢D咁複雜既古力, 覺得幾得意~

加埋
又唔甜呢~

我都係一日一顆~~~

可以吃足十日, 不過0係未食哂之前,

我巳經為我既古力袋添貨了了了~

沒有留言:

張貼留言

Hello~