2013年9月3日 星期二

卡樂B燒醬油味蝦條

呢個0係百佳買,

如果我冇睇錯~

通常特別味都係得一個SIZE, 都幾大包架~

都OK鍾意0係OK買零食, 因為佢比一般超市又或者係賣零食既地方,

更快有本地版既特別版零食~~~

又或者係日本限定版~

耐唔耐佢地仲會有主題添~~~

不過係就係貴少少...

想要特叮既, 就要付出代價架啦~



對上果次食卡樂B既新味, 都好似有一段時間,

好似係柚子咩咩味...,,,

我覺一般, 不過新意搭夠~

今次有呢個, 又點可以唔試呢?
未食之前都有少少擔心會唔會同佢另一隻醬油味差唔多,

果隻就係金色包裝, 係日本醬油味, 恆常款式~ 我幾BUY架~

嘩, 好濃醬油味喎~~~~~有少少唔太一樣....

多左少少魚乾味.,.....原來佢加左鰹魚提取物落去(唔好問我提取物為何物....我只係依籤直說)...

不過呢, 食落去又好似唔係果回事, 又好似同金色包果款差唔多味.,,...

真係有少少混淆....

濃就真係好濃, 食完唔多覺口乾~

OK架~
 

沒有留言:

張貼留言

Hello~