2013年9月3日 星期二

樂天鍋巴 - 芝士焗飯味

呢個0係零食屋買既,


好坦白講, 如果呢個唔係王兄找數既話, 我係唔會買既....

因為貴.....同埋我唔知好唔好食...好大機會中伏....

仲有仲有, 我係好少食鍋巴, 因為好怕痴牙果種感覺....

呢個鍋巴既份量少, 都0係我預計之內....佢只不過個包裝袋大左少少...

都有十幾塊既, 比5元硬幣大少少....

聞到好大陣芝士味~~~

食落就係比較CREAMY既芝士, 唔係車打呢類~

不過呢....都有少少重味左少少....

呢個係鍋巴嘛, 好應該我會食左有米味...不過我就唔多覺可以食到....

脆度十分有, 真係好脆....."clock clock"聲.....我都要用少少牙力.....

要食哂成包, 我真係唔多鍾意要咁辛苦.....

食零食要開心享受嘛....

可能咬得唔太碎就吞左, 攪到我個肚...唔太舒服....

我以後都唔吃了了了了.....
 

沒有留言:

張貼留言

Hello~