2013年9月27日 星期五

週五碎碎

  • 呢一兩日朝早真係涼左少少....秋多D~
  • 唔係冇喎...我仲有喎...
  • 聽了COOL魔唱既<衝上雲霄>, 同原唱者有好大分別, COOL魔唱既係輕鬆, 悠閒版, 而原唱者係激昂版....
  • 不過佢可以唱得更好, 換氣可以再做好少少,.,,.,輕聲DD...
  • 但係咁喎, 人通常好易有"先入為主"既感覺, 佢係例外, COOL魔真係可以唱到另一種感覺, 亦好符合佢劇中既性格~~~
  • 我估唔到有D位可以咁樣唱~~
  • 原來<民間傳奇>都.......幾好笑.....
  • 琴日睇<今日VIP>, 見到黃大鈞, 知道佢康復, 好開心呀~我之前0係TKO見過佢幾次~
  • 我唔出聲, 個樣的確好兇....不過我係一個好有禮貌既人.....
  • 今次7仔換<海賊王>.....我就冇興趣..
  • 食公仔麵....好難冇油架喎...呢位太太......唔好玩我啦.....

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 今次幾靚架, 似"泥土人" figure style~~~

      刪除
  2. 好嘢好嘢.............
    我捉倒亞靜錯字啦啦啦..............
    係第三段的....悠閒版.........
    亞靜你寫咗.....您閒版...........
    肥仔肥仔.................
    我係咪好叻叻呢呢呢..............
    亞靜想殺我................閃!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有寫錯咩......冇呀....
      岩喎......100%正確......
      我直情要多謝你.....啦啦啦啦

      刪除
  3. 你講有油的公仔麵............
    我都有一個想講.............
    同朋友出去食嘢............
    叫咗個出前一丁食..................
    我自己落味粉.................
    我一落粉佢就叫停我................
    喂喂喂......唔好食咁多味粉啦........無益呀!!!!!!!!!!!!!
    我 ~ 真係想殺死佢囉..............
    食出前一丁就當然係無益啦...............
    要有益我就唔會食出前一丁...........
    而係會食出前二丁囉囉囉..............
    嗰一刻...........真係想同佢絕交囉囉囉...................

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢愈叫停, 我一定會大力D0係佢面前倒哂佢.....
      佢叫左D咩呀? 佢係唔係"不食人間煙火"既人????

      刪除

Hello~