2013年9月16日 星期一

桃哈多格仔薯片 - 蒜蓉胡椒牛排味

呢個0係零食屋買既, 原價11.9, 折左之後就10.7~
 
 

呢個格仔薯片, 我食既次數真係寥寥可數, 因為咩牛油味, 紫菜味, 有少少普通啦.......
 
 
滿足唔到我~~~哈哈哈~~~
 
 
之前有日我無聊聊上桃多多個網, 見有呢個喎......岩哂呢個食肉獸.....又係garlic味~~! yeah~
 
 
 
有紅酒?? 會唔會咁高檔呀????
 

佢呢個格仔薯片, 係一塊"好XX硬"既薯片....
 
 
唔好用一般, 普世對薯片既睇法去睇佢.....
 
 
佢一D都唔易折斷........真係"好嘟嘟硬"....哈~
 
 
係要用牙力去"粉碎".....
 
 
講番個味, 牛味我就唔多覺有, 不過呢, 有好濃既garlic味, 佢以味粉既形式出現, 又唔錯~~~~
 
 
隱約仲食到pepper味添~!!
 
 
好惹味架~!~
 
 
我都食得幾開心, 因為我係一名食得幾濃味既人, 不過而家食淡左了~~~~
 
 
用黎送汽水, 啤酒就仲爽~
 


終於有mouse用了.....不過可能初頭我對佢既愛不夠....佢唔曉郁....

 
果一刻, 我又開始好想講英文母.......
 
又俾錢???
 
係唔甘心之下, 打開個電池蓋, 再裝過.....再restart部電腦...
 
它動了.....
 
字母軍隊...暫時徹回.....~




4 則留言:

  1. 幾得意WO~ 一格格..未食過,哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢個味先叫好味~~~~
      都幾有咬口....擲地有聲...~~

      刪除
  2. 阿靜!原來妳會上埋零食公司個網睇新展品,果然好專業!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇野做嘛.......順便睇下有冇特別版嘛~

      刪除

Hello~