2013年9月3日 星期二

皇牌鮮奶球@OK便利店

呢個賣6.5大洋一個~ ok買的~



呢個包都係OK賣既包入面賣得最平既一個....其他都一般要6.5-7.5.....

我其實好想試好耐, 不過望下個包好似淋淋地......都唔荒好食...

最終都係拎左吞拿魚包.....

終於有日"的起心肝", 買左個黎試~
 

個面係唔脆的, 可能係因為長時間擺0係膠袋入面, 由脆都被焗成唔脆....腍左~

都聞到淡淡既鮮奶香~~~而麵包既質地都叫幾彈口, 唔乾~

我食呢d大個, 脹脹地既包既方法係: "禁"佢一野, 扁左先~再一大口咬~

其實我買呢個包既真正原因係為左呢個~

d曲奇底真係好好味架~ 好似食蛋撻咁, 我都只愛吃"曲奇底"既蛋撻~~~~

我係"聖x娜"蛋撻既粉絲~~

愛佢既脆脆, 濕濕, 又有少少硬~~~~又有牛油香~

呢個就完全符合我既期望~~~~

如果冇呢個邊邊, 我相信我一定唔會呢個包, 連望都唔會望一眼.....

成個包既邊邊都有呢d脆脆....太好了......

沒有留言:

張貼留言

Hello~