2013年9月10日 星期二

<新帖> 明太子蛋黃醬薄餅味薯片

呢個0係百佳買既, 9.5元一包~
 
 
 
之後一日, 我又行百佳, 當我經過薯片果一欄既時候,
 
唔係, 原本巳經過左, 我突然又好想回一回頭....因為我聽到.....
 
"愛的呼喚"....哈哈哈哈~~~
 
就係呢一個"呼喚", 我果然見到佢....
 
嘩.....差D走寶....
 
第二日即試~
 
 
我既最愛, 波浪紋薯片呀~~~~~ 硬係覺滿足感大少少.....
 
 
依我所見.....我0係塊薯片係乜都見唔到....什麼芝士, 紫菜, 明太子碎碎.....
 
可能大家都"一體化"了了了.....
 
不過, 又確係幾有明太子味, 明太子係鱈魚子+辣椒粉 (主要)所製成, 所以係有丁丁點兒既腥味亦好正常,
 
亦唔算係好spicy....連我呢個唔食既人都咁講~~
 
個味岩岩好~
 
呢個味既另一主角就係mayo, cheese, mayo味係有既, 中等濃度, 而芝士味就比較隱約少少......
 
不過食呢個味薯片就係食明太子嘛~
 
呢個, 我都幾buy~ 希望卡樂B可以keep住開發新野~~
 
我會再買的......
 

 
好可愛~
 
 


1 則留言:

Hello~