2013年9月3日 星期二

百邦條裝迪士尼夾心餅 - 雲呢拿味


呢個0係零食屋買既,

一條有11小塊~


我時不時都有上佢既網頁睇下佢有咩新貨到港,  我一見到呢個就巳經好想買佢~

唔係間間都有得賣, 有d就直情冇...有d就只係得呢個.....

好似一共有2隻味.....



外型堅可愛......中間係剪影米奇~~

乜d味咁似....O O O既?

擺到明就係果隻餅......都基本上90%似, 呢個就較濕少少...

味道亦好似.....連個夾心都係, 根本就係VANILLA心.....

個心岩岩好, 既有VANILLA味之餘, 好在唔係甜到冇朋友果隻~

係就係比較易分體, 所謂分體就係本來係夾心餅, 上下層會分居.....

痴得唔係幾實....

呢個我都幾鍾意, 如果冇8折, 我就未必買.....

9折都係咁講....

雖然我好愛麥旋風既OOO味.........



 

沒有留言:

張貼留言

Hello~