2013年9月15日 星期日

Hamada Balance Power 蛋糕餅乾條 - 甜番薯味

呢個0係GREAT買既, 一盒14.5, 一盒有2小包, 每包有2條~
 
 
零食屋又冇返新野, 呢個系列既味道都只係得牛油, 古力, 藍莓.....
 
好想發掘新味道.....
 
大家唔好覺我奇怪, 我之前不停話唔好食既, 結果我又再買???
 
我就係一個咁既人, 明知好大機會中伏, 我都要試.....
 
唔試又點知係唔係"伏"? 唔係"伏"我咪走寶???
 
我係一個"明知山有虎, 偏向虎山行"既人....難聽D講,
 
我犯賤.....呵呵呵哈~
 
我0係GREAT見到仲有maple, 可可, 小麥?.....我想試maple~~~~
 


 
好彩......今次冇中伏~~~~
 
我之前都有食過番薯味既零食, 唔係唔好, 只不過都唔係太合我口味, "番"得滯.....
 
呢個都OK"番", 都可以聞到番薯味, 不過就係屬於清香~
 
同埋呢, 佢唔係純番薯味, 仲有黑芝麻架~~不過就唔係量勁多.....食唔到芝麻味, 不過口感就變左, 多少少咬口FEEL~
 
我覺唔太甜, 都幾OK~~~~
 
 
佢唔知點"自轉90度"....我之前明明搞好左.....
 
今日應該會再去GREAT, 睇下仲有冇maple味先~~~~~
 
 


2 則留言:

  1. 呢個配撘好似幾九唔撘八咁....

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好少"何"有呢個配搭......
      我琴日買左maple syrup味~希望好味啦~~~

      刪除

Hello~