2013年9月21日 星期六

預感

我既預感好多時都幾準.....
 
 
當我突然好有FEEL好想做某一件事既時候,
 
 
而果件事就係為左擋將來會發生既突發事件一劫....
 
 
等我唔會"拿手唔成世".....
 
 
我琴日就係無意做左一件事, 令我今日可以開開心心出巡去~~~
 
 
不過我對數字既預測就....唔多聽使....
 
 
我想準D....
 
 
等我中番4,5個字呀....中哂我都唔介意架....哈哈...
 
 
發夢中...因為前日幾乎冇訓過....而琴晚又好熱....
 
我睇怕都要搵人打暈我, 我先可以"安樂睡"....
 
天兔呀, 天兔.......你想點飄?
 
唔該你落大雨前俾D signal我....
 
我會接收到你既電波的.......
 
今日, 仲會好熱.....
 


7 則留言:

  1. 回覆
    1. 開哂windows...受到成晚都訓唔到既教訓....哈哈
      我同我既宮殿一切安好~

      刪除
  2. 佢走啦...........
    你又準備好未?????????

    回覆刪除
  3. 亞靜.............
    下次你的數字如果有預感的話...............
    請早揚聲..........
    通知聲呀喂喂喂..............
    我都唔係好介意仲晒架喎喎喎....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...我今次好有FEEL架, 不過講左3個字, "咩"少少先中...
      哈哈

      刪除
    2. 我話你知...........
      我一真都係買開 ~ 3.5.8.10
      佢竟然開 ~ 3.6.7.9
      你話係咪咁玩嘢先??????
      我個朋友仲叻............
      今次所開的號碼............
      就係佢哋早期買的號碼 ...............
      頭獎啊.............
      哈哈..............
      千幾萬都唔知點洗好囉囉囉.................

      刪除

Hello~