2013年9月3日 星期二

無印良品紅茶曲奇




呢個0係無印買既~ 9大洋~一包過~

我一直想搵d新奇又得意既餅乾...

至少一定要我未食過.....我既要求係唔可以辣, 唔可以係鹹....

我好多要求
, 呢d只係一小部份....

見到呢個賣9大洋, 咁抵, 冇辦法唔擺佢入籃.,...

佢每塊既大小唔算大, 大約好似5元硬幣大小.

都有好多塊架~

唔...味道呢.......佢唔係有太濃既茶味.....不過就一定可以聞到既~

佢既質地唔係好脆, 又唔係好淋......好複雜
.....

一d都唔甜~ 唔係咁鍾意甜食既朋友們可以一試
~

不過可以由相片中見到, 隱約有少少油
印左0係袋度....

又唔係太油.....我接受到....

唔知沖番杯靚紅茶, 食呢個,

曲奇既味道會係被淹沒
定係會更出呢???

不過只賣9大洋....太抵了...

 
又係睇唔到有幾多糖的....

沒有留言:

張貼留言

Hello~