2013年9月4日 星期三

合皮合皮

前陣子去P.C., 唔覺意...真係唔覺意俾我再度撞見佢...

佢係我0係英國果陣好鍾意去既地方....

鍾意既程度可以朝早六, 七點去完broad street既麥記, 再同朋友一齊"鏟"去....

TESCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0係我住0係市中心, 最方便我地既就只有2間超市,

一間係SAINSBURY (不過唔大), 另一間就係TESCO (呢間大好多多倍)~~~

逐行慢慢行..........不過就好少去佢既cafe食野....

好掛住一定要入個1鎊銀先可以推既車仔....

我0係香港可以再見佢....真係幾開心架~!



我都係偷拍人地個袋.............

TESCO個口號, EVERY LITTLE HELPS

d甲蟲仔......一排排, 好可愛~~~ 不過現實中, 我未見過咁多甲蟲...

從來只係0係打風前見佢地.,....一隻咁多啦

沒有留言:

張貼留言

Hello~