2013年9月18日 星期三

寶劍出征

我絕對係繼承左我父皇既優良血統....
 
 
有很多.....大家都係"億年頂心杉"...仲有仲有, 我父皇講野係"半點不饒人", "一句到位", 唔會俾人有反擊之地.....
 
 
我係佢最得意既女, 當然有番九成以上既功力啦....
 
 
我有改良版架.....就係"同人講人話", "兜一個圈又拮中你"....
 
 
我額娘都話我倆好似......十足十....
 
 
最近, 有一個例子, 就係我出去食早餐既時候, 鎖完門, 就拎埋袋垃圾去後巷丟...(後巷有個俾住戶用既大型垃圾筒)
 
 
我見到我其中一個鄰居既丈夫....佢見到我, 就話:
 
 
"點解你唔拎去樓下丟呀"
 
 
呢一刻, "寶劍"要出征了....
 
 
"咁我咪要捧住袋垃圾落去???" 當然, 語氣係扮可愛.....既可拮中之餘, 又冇咁"UN"耳...~
 
 
我明架, 鄰居係怕我辛苦, 因為要拉開2道防火門......
 
 
不過我住左0係度3年幾啦.......點會唔慣???? 要講既....唔早D同我講.....
 
呢個世界, 唔係環境去適應人, 而係人去適應環境.....
 
果一刻.....好多隻烏鴉...好多dear air....
 
我最後都有用一個好華麗既方法"打圓場....
 
就係show我對強勁既老鼠~
 
講: "我呢3年, 日日拉門, 鍛鍊我一身好肌肉~"
 
哈哈~~~
 
 
 
 
聽日先寫零食下~~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
 
 


4 則留言:

Hello~