2013年9月3日 星期二

吉百利爆炸糖啫喱朱古力

呢個0係7-11買既, 9大洋一條~~

一向都覺古古力好悶....悶既意思係來來去去都係果仁呀,

牛奶, 白古力, 黑古力, 焦糖古力.....

唔同既只係唔同廠咁LOR.....

今次可能為我帶來少許既衝擊兼新意....

就係呢個:


又jelly, 又爆炸糖? 至少我未食過呢D味....單一+古力都未食過......

佢點marvellous???? 夠唔夠creative???

會唔會令我大叫Bravo????
佢唔係一貫既吉百利古力條既長方形,

係不規則既~

呢條古力條有3個主角: 爆炸糖, 啫喱糖, 古力豆~
唔好以為popping candy搭左隱形戰機, 一粒粒小到不能再小既就係啦...

初初我真係見唔到.....

我先係食到古力豆, 再食到jelly (幾煙UN), 過左幾秒先FEEL到爆炸糖"黎料"了~~~

佢唔係大爆炸, 係中弱度連環爆~~~

好得意呀~~~

一路食古力一路爆~~~

都爆左好耐架~~

古力就係不嬲既古力, 好甜~

呢個我都俾4-4.5粒星過佢, 夠新意~~

 
 
 
佢仲有呢隻味~~~

主角就係啫喱同脆脆~



啫喱既量比之前果條為多, 啖啖都好多~~~

不過脆脆就少左D....太碎, 幾乎吃唔到....

呢個相對失色不少....爆炸糖太炸.......

行左少少.......

不過都叫收貨既~3.5-4分啦~








沒有留言:

張貼留言

Hello~