2013年9月4日 星期三

我有要求

我個 "食X3", 好多時都被我 dislike佢.....

可能十樣食品入面, 有七至八樣, 係我唔滿意既.....

以前, 真係好耐好耐之前......

當我仲0係英國果陣,

同一位來自理工既同學, 佢講左一句話之後,

就徹底扭轉我對食物既要求程度....

未聽前:

幾乎乜都食.....只係唔食陳皮

聽完後:

異常挑剔, 唔鍾意既, 寧可唔食.....

又或者以零食為例, 如果係第一次食, 又唔好食既話.....我就會將心入面盡情"數"出黎.......

唔食既野多啦, 甜既湯水唔, 西芹唔, 有氣飲品唔.......唔之食品, 多到呢....

呢句話係:
"人係要對食, 有要求既"

我呢位同學真係好有要求.....

我既家人, 朋友都好似冇呢句話既,

佢係第一個講既人...

我就成為第二個......

我會加埋: 寧可唔食.....

呵呵....

沒有留言:

張貼留言

Hello~