2013年9月3日 星期二

又搞過

聽blog友雀后講, 如果只係copy and paste d 相既話,

 d 相遲早會自己轉番去咩虎!?!?

嘩…

我好想知係唔係堅,

為防中伏, 我都係重新上載d 相好了了了…

12 則留言:

  1. 又玩過??? 
    其実上次Ya烏昇級時整吾見0左小灰灰好多Post 内0既相
    家陣、、、又 !!! 
    撹又死、吾撹又可惜

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係就係搬哂, 不過又聽到呢個消息 , 又搞過, 仲有一半, 好快~

      刪除
  3. 唔係呀!我足足玩左4粒鐘搬文..如果D相會走....咁咁即係點攪好呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你信得過我, 俾你既gmail地址我, 我直接用email同你傾,我一次過幫你搬哂佢啦, 又唔係多, 好快

      刪除
    2. Send 去我yahoo blog,最新既po, set私人留言, 就萬無一失, 我聽朝起身再搵你啦, 眼訓了

      刪除
    3. 係你gmail to my yahoo blog

      刪除
  4. 哇,要續篇重新搬,咁我就死得啦~我咁多,尤其是啲相

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 王子........你有冇料爆?? 等我地可以及早搞掂....

      刪除

Hello~