2013年9月14日 星期六

果然

唉......我擺脫不了....
 
 
黑色星期五既詛咒......
 
 
我"有幸"成為該天不幸既一份子....
 
 
事情係"拱"既, 琴日係星期五, 朝早我上網睇報紙, 見有一欄既專題係"黑色星期五咩咩咩", 咩咩咩即係咩咩咩.....因為我唔記得咩咩咩係咩咩咩.....哈哈哈哈....
 
 
我都不以為然....
 
 
直至下午, 我部電話叉完電, 條USB線"好好彩"又"好巧合"撞到個mouse.....
 
 
一個"華麗一fing", 就fing左去地下......啪一聲...
 
 
它歸西了.....
 
 
它要去堆填區了....
 
 
果一刻....我成屋都灰哂....我大叫: oh...."she".....
 
 
立刻聯想到琴日係星期五....
 
 
爛左事小, 冇得用都冇問題, 不過要我俾錢買過個就係問題....!!!!
 
 
因為我進行緊大陰謀嘛......
 
 
又冇辦法唔買, 因為冇真係幾唔方便....
 
 
哈哈哈....好彩.....有我王兄.......
 
 
王兄認投了....~~~~~
 
 
呢"半件壞事"做完之後, 我就得到報應....
 
 
就係訓唔到..."典"左2個幾鐘都訓唔到....點解?
 
 
可能我飲多左幾啖公仔麵既湯?????
 
 
呢個星期五, 係好運定唔好運?
 
 
我而家有少少眼訓......

12 則留言:

  1. Alison,nice to meet you again.My new blog address is http://stw56230312.blogspot.hk/.Please keep in touch.

    回覆刪除
  2. haha~~又真係幾黑WOR... (我仲係呢個時候哈哈笑, 係咪好衰呢?) :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你.....好衰呀....
      哼...
      你近排工作點呀?

      刪除
    2. 上星期都還好, 但詔兩日我MANAGER又返o黎了...又要忙!

      刪除
    3. 冇事冇事....睇佢唔到......

      刪除
  3. 回覆
    1. 我琴日既狀況係, 只要我一有機會合埋雙眼, 我就會立刻入"釣魚狀態".............仲會"即時斷電"....哈哈哈

      刪除
  4. 間歇性碎料....唔好賴它係黑五啦!

    回覆刪除
  5. 又有新電話用。。。
    又有公仔麵食。。。
    梗係好運啦。。。
    哈哈哈哈哈。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你究竟係...??? 枝...?
      唔係啦, 係.mouse~~~

      刪除

Hello~