2013年9月3日 星期二

冬日甜心@Das Gute

一直好鍾意呢間麵包店, 佢行既係偏日式風格,

價錢係就係
貴左少少, 不過間唔中獎賞自己都可以啦~

我住果區就最少2間, 一間0係吉吉島入面, 細少少既,

另一間就0係東港城入面, 不過佢位處於角落, 唔係有太多人流,

或者, 咁更岩我, 至少我可以有D時間去簡~

我上一次巳經"喉"中左呢個, 不過上次就食左另一個包~




佢叫冬日甜心, 11大洋?~ 除左呢個之外, 仲有數款架~

呢個真係好吸引我, 因為有一層疑似"士多啤梨" OR "rasberry" 再+ 白古古力~~

甜度剛剛好, 同埋d迷你綿花糖一齊食就更好味~~~

DONUT既包身, 十分之"煙un", 你可以見到係冇咩氣孔, 好有咬口~

有丁點兒既油味~ 就好似"牛脷酥"既味道.......似"咋"...

唔錯唔錯...

令我想試埋其他味~


之後去了p.c., 叫了"曲奇妙趣CHILLINO" (碎冰), 店方好大方.....好多曲奇呢









沒有留言:

張貼留言

Hello~