2013年9月11日 星期三

慢幾拍

Sam哥 Cool魔....
 
 
雖然岩岩熱播完, 報紙就日日都有佢地既新聞....
 
 
衝2既人氣真係好勁....
 
 
不過琴日之前, 我就一集都未睇過.....唔好打我....粉絲們...
 
 
因為我知my tv一次過上載咁多集,
 
 
我琴日開始瘋狂咁睇.....一口氣睇左12集...
 
 
一集就40幾分鐘, 我又唔係睇哂咁多分鐘.....有D飛架....
 
 
因為都係得番20日可以睇.....我一日要睇好多集....
 
 
不過真係好好睇.....
 
 
SAM哥由頹廢look, 變番型仔look,
 
 
cool魔既金句....
 
 
不過最令我驚訝就係issac呢個角色, 佢既小動作, 語氣都十分似佢0係戲入面既爸爸......倒模一樣....
 
 
如果佢出DVD, 好唔好買呢???
 
 
哈哈哈...
 
 
今日仲要努力....
 
 
繼續衝2~~

9 則留言:

  1. hihi。。。我都追晒衝2喇!
    anyway,我cut&paste晒Dposts過黎,但都開左另一個blog試緊一次過import晒D posts同埋相,但未成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲有十幾集.......
      文字可以COPY AND PASTE, 不過相就唔好啦...,..
      我都係愚公移山逐個ENTRY重新上載.......唉

      刪除
  2. 瘋魔的一天。。。
    狂㷛。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想問一下你之前係唔係 0係我個BLOG留過言? 之前個名叫咩呀?

      刪除
  3. 亞靜。。。
    我今日喺你嗰間 食堂 買咗包焦糖朱古力餅。。。
    折咗都唔駛廿蚊。。。
    我好鍾意食。。。
    不過我諗你就可能唔鍾意了。。。
    大大包。。。
    餅仔細細粒。。。
    一啖食一粒。。。
    仲可以用牙簽拮住嚟食。。。
    乾手淨腳呢。。。
    入面仲有好多粒。。。
    抵呀。。。
    下次我會再買埋另一隻味添呢。。。

    回覆刪除
  4. 阿靜,妳等咗佢十年,估唔到妳可以忍到宜家先睇!
    果然好有定力!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整到標籤啦!(^0^)b

      刪除
    2. 哈哈..因為我對衝2唔係太強烈既興趣去追.......
      我唔係好想日日追...一次睇幾集, 唔鍾意就飛岩我多少少...

      刪除
    3. 咁你快D update la la la ~~~

      刪除

Hello~