2013年9月3日 星期二

麥芝蛋包@麥當勞


有日, 等緊學琴之際, 太無聊啦....

行又行哂.....

搵個地方坐下先....順便食下野都好...

早餐時間, 可以食既野都唔會太多....

簡左呢個~!

呢個冇餐跟, 盛惠9.3大洋~


呢個包真係滿足到我3個願望:

芝士, 雞蛋, 茄汁~

呢3樣野我都好鍾意食架~~~

足有一塊芝士片, 係一貫麥記既芝士片,,,,

鹹鹹地, 正哂~~~

仲有一隻蛋, 圓型, 好大隻黃, 對於我呢個缺乏膽固醇既人黎講, 真係最適合不過~~~

雖然, 係冇咩蛋味, 不過, 我仍然要高呼:

膽固醇萬歲~~~~~~~~~~~~~~~

隻蛋既下面, 有少許既茄汁, 令原本有少少膩, 有少少新味~~~

各位有學識之士, 我想請教各位,

"麥芝蛋飽"個"飽", 究竟係唔係正字呢?

張收據, 包紙都係寫呢個....

乜呢個"飽"字唔係用0係"我食得好飽", "你飽唔飽呀"之類咩??

好似用"包"???

有少少混淆...







沒有留言:

張貼留言

Hello~