2013年9月3日 星期二

熱狗早餐@Mos Burger

原來Mos Burger既早餐都唔錯架喎,

雖然冇公仔麵,, 通粉, 不過取而代之既係
不同款式既漢堡, 炸魚柳+沙律菜~~~

炸魚柳我唔係我杯茶, 我簡左熱狗餐~

仲要左"日式粟米湯"~~~~

成個餐都係
20大洋?, 我覺真係好抵~~

因為佢既熱狗都
好大隻, 係即做, 又好味~~


原本係有mustard架, 不過我連少少辣野都唔想食,

所以就千叮萬囑一定一定走左佢!~~~

好快好快, 熱狗就送上了~~

個包係煎過烘過, 仲有少少牛油味添~~~~

條熱狗腸既外皮好脆, 相當脆, 一咬落去就"噗"一聲, 相當乾淨俐落~

D肉汁就彈出黎, 少少咁啦~

茄汁都係另外調校過, 甜甜地~~~

我最最欣賞既係係張紙可以俾拎住黎食,

舒舒服服, 又唔怕污糟~~~

呢個湯, 都冇野可以彈, 完全好日式~幾好味~~


沒有留言:

張貼留言

Hello~