2013年9月3日 星期二

嘉頓紅豆迷你瑞士卷


只係記得0係百佳買.....

 
 


呢個又0係我未病之前食既....

成日見食花生卷, 都有少少悶.......所以去超市睇下有冇咩味我係未食過既~

檸檬味少少假, 古古力味 (好吸引, 不過總係冇買), 雪芳蛋糕又太多糖....

我望望下就見到有紅豆味......之前未試過喎...
 
我懷住滿心歡喜既心情去試, 一打開個袋....

我只有2個感想:

"下?"

"d cream唧哂出黎.....部機器點做野架..."

"下" 既係佢只不過係普通不過既雞蛋糕, 完全冇加任何野......想係蛋糕搵粒紅豆都冇.....

第二係, 我覺得嘉頓咁大間廠, 咁大pat野唧哂出黎......

味道就認真普通, d cream好似有 dddddddddddddddd 咁多多多多紅豆味.........

一路都食唔到有好大既紅豆味....

直至, 我食完之後, 0係張紙"上面見到有2-3粒溶哂既紅豆.......



啊......................

要食瑞士卷, 睇黎都係食番花生卷好了........

以後都唔會會買呢個....哈

2 則留言:

  1. 聽講同copy&paste方法D相會自動click番去yahoo blog度,
    到第日yahoo blog關閉時,D相會冇哂架!

    回覆刪除

Hello~