2013年9月3日 星期二

朱古力忌廉芝士包@Bread Talk

某日經過popcorn, 經過bread talk, 入去行左個圈~~

入面都有唔少新派麵包....

唔係豬仔包呀果D....

價錢亦.....OK啦....

當我見到呢個包, 佢其中既一種材料....就深深吸引住我....

不過就十分貴貴貴貴貴...............

呢個材料係cream cheese, 即係大家用佢黎做芝士蛋糕果D......

你知啦, 我係芝士門既弟子, 又點可以唔試呢...?

最多之後買少樣野, 抵銷番條數啦....

個包要9.5大洋!?

你冇睇錯, 我亦冇打錯.....

我都考慮左一陣.....

算啦, 要

有一位好年輕既女麵包師傅出黎, 擺放好D麵包,

期間佢好似接收到我既求助信號, 佢好好人架, 問我需唔需要幫忙....

由於我仲諗緊要唔要好, 所以同佢講暫時唔需要~

之後決定左要, 佢再問: "你決定好啦?"

之後佢再幫我拎!! 好好人呀~


呢張相係我之後再入去偷拍的....哈

其實外表睇, 呢個包真係冇咩特別, 可能會覺:

"值唔值要9.5呀?"

不過, 我覺, 值.

呢個包既外層係有少少脆, 輕微似"墨西哥包"既面面~

溝左古古力0係面架~~~~好開心呢~~~


個包都好輕飄飄, 不過估唔到食起黎就係好質感...~

未食個心, 就巳經包身巳經食到陣陣cream cheese~~~

十萬個開心~

至於個心, 真係有少少核突....古古力+少少液體狀既cream cheese.....

不太好看....

不過兩樣加埋就係咁好味,........誰都搶不到誰的美味..~~~~

芝士呀, 芝士呀......

我永遠愛你....

不過呢個包, 真係食一次就好...太貴了了了了了了....

沒有留言:

張貼留言

Hello~