2013年9月3日 星期二

不二家Country FA'AM朱古力曲奇 - 黑糖花林糖味

呢個0係零食屋買既, 原價15.8, 折左之後就14.2元~

一包有5塊, 獨立包裝~

呢個既吸引力, 遠不及之前既蛋糕味....

不過我買果日, 既然有七折, 就買啦~

而家無七折架.....唔太咩LOR~~

初時, 我以為呢個只係黑糖味, 原來係花林糖味...

我有上網查過.....不過係數日前既事, 而家我呢部份既記憶巳經被自己delete得乾淨乾淨....

有圖解~



同蛋糕味既一樣大小, 都係一口size~~~~~

顏色係深啡色, 黑糖嘛~~~~

好老實, "花林糖"既元素0係邊....?

佢潛左水????

只係食到黑糖味, 呢個level既黑糖味剛剛好~~~~~

不過加埋牛奶古力粒就變得好甜.....

我覺唔太夾.......本人FEEL....

佢貫徹既一向濕濕地既texture......唔.......

我都係buy蛋糕味多少少.....


天文台真係好慘, 無端端都被人罵....

佢都事先張揚左幾多點前後考慮落波....

做市民既, 係唔係好應該時刻留意風暴消息,

預早準備, 唔係一落波先打鑼打鼓去換衫, 搭車....

唔想同人逼既, 咪早D出門口....

公道D好....

沒有留言:

張貼留言

Hello~